www.prachtvinkenforum.nl

Forum van de Speciaalclub Australische Prachtvinken & Papegaai Amadines
Het is vr 21 jul 2017, 02:31

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Harm Berend
BerichtGeplaatst: do 12 jan 2017, 22:36 
lid

Hoi sommige van jullie zullen mij wel kennen, maar voor de rest zal ik mij toch nog even voorstellen mijn naam is Harm Berend Grimmius na jaren lid te zijn geweest van de JMC ben ik nu toch op zoek naar iets nieuws, en ben dus van plan om mij bij jullie club aan te melden. Ik ben de laatste twee jaar niet zo met de vogels bezig geweest, maar ga het nu weer oppakken, met de volgende soorten ga ik weer verder, zwartbruin Japanse meeuw, ceresamadines bronzemannen en bruinborstrietvinken. Ik woon in de provincie Groningen en ben benieuwd wat ik moet verwachten van de regiodagen in het noorden. En jammer dat het forum weinig gebruikt wordt zoals ik hier lees.

Vr Gr Harm Berend

Profiel  

Berichttitel: Re: Harm Berend
BerichtGeplaatst: za 14 jan 2017, 10:31 
lid

Leuk dat je lid bent geworden Harm. Ik ben al zeker 10 jaar lid denk ik. Deze club heeft nog veel groeimogelijkheden en dat zou de komende tijd wel eens kunnen gaan gebeuren.
Maar de JMC is voor mij tegenwoordig belangrijker. Ik ga dit weekend ook maar eens lid worden van de Scap nu ik de zwartrugekstertjes heb.
Ik vind de regiodagen, regioshows en landelijke shows van de speciaalclubs toch de leukste dagen. Vaak is het ook maar 1 dag en hoef je niet 3 x heen en weer en iedereen is er die ene dag.
De regiodag van Noord NL wordt dit jaar in Beilen gehouden, ik denk 9 september. We zijn van plan weer een keurmeester uit te nodigen zodat die live commentaar kan geven op de meegenomen vogels. Verder gaan we de hokken van Remco en Gerard bekijken.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 2 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]